התחברות
הרשמה
היה לי טסט, הכל הלך טוב ולא היו הערות. ממש בדקה האחרונה הבוחן בלם אותי, מה הסיכוי לעבור?
ובנוסף, פניתי שמאלה בכיכר של שני נתיבים מהנתיב הימני וסיימתי גם בנתיב הימני, זה קריטי?
5 בנובמבר 2019, 10:06
טסט
לימוד נהיגה
רישיון נהיגה
נהיגה
בלמים
2 תשובות
יש 99% סיכוי שנכשלת. מצטערת
S
Suncake
קרה בדיוק מקרה כמו שלך ונכשלתי, וזה אשכרה היה הסעיף היחידי בטופס הכישלון, לא נורא אני בטוח שתעברי בפעם הבאה. בהצלחה!
ס
סטיפס
באותו הנושא:
התעשטתי 27 פעמים בדקה האחרונה, כמה מצוננת אני מ1 עד 10 ?
אני יחצנית והמנהל יחצנות הסיר אותי מהקבוצת יחצנות כי ביטלתי לבוא למסיבה בדקה האחרונה
אתם חושבים שחלום זה כל הלילה או בדקה האחרונה כמו שאומרים?
אני פורשת מתיאטרון ומחר ההצגת סיום האחרונה שלי. הוסיפו חזרה בדקה ה90 ובגלל שזה רק מלחיץ אותי יותר ומילא לא ממש אכפת לי
מתנות לאמא בדקה האחרונה?
רק עכשיו קלטתי שמחר פורים תנו לי תחפושת להתחפש עלייה בדקה האחרונה (ודברים שיש בבית)
מישהי ממש רוצה שאחליף אותה שבת, אבל היא הודיעה בדקה האחרונה, מה להגיד לה? בבקשה תעזרו
בטסט שעברתם- הבוחן יכול לכתוב הערות שליליות? (שאם עברתם אז הוא עצמו החליט בכל זאת להעביר)
מעל 10 טסטים זה רק רב בוחן בוחן אותך?
אם עברתי טסט יש לי אפשרות לראות מה היו ההערות של הבוחן? במידה והיו
שלום, תגידו בוחן ומבדק זה אותו הדבר? תודה