7 תשובות
מעלה.
בין לבין.
עדיף מישהי שהביטחון שלה ממוצע.
לא משנה
שואל השאלה:
אני עם ביטחון גבוהה,אבל ביישנית.זה שונה
לפי דעתי זה לא מוריד ולא מעלה. אבל אני אוהב מישהי שהיא ביישנית למה זה חמוד חחח
אם יש לך ביטחון ואת ביישנית זה טוב זה מעלה. לפי דעתי