התחברות הרשמה

ביישנית/ביישן מעלה או מוריד? ( תכתבו אם אתם זכר או נקבה)

29 באוגוסט 2019, 13:30
ביישנותביטחון עצמיבטחון עצמיתכונות    
6 תשובות
מוריד
ע
ערס עם הוביס
זה חמוד דווקא.
חושם מת
לא מוריד ולא מעלב אבל תחשוב שהצד השני ביישן הרבה יותר קשה להכיר
ר
ריץ' אנד פיימוס
בת ומעלה.
S
Stay Away
מעלה בן
אנונימי
נקבה ומוריד
אנונימית
באותו הנושא:
בנים/בנות זה מוריד לכם בן/בת ביישנים/ביישניות
בנות- גבר ביישן מעלה או מוריד?
בנים ביישנים מעלה/מוריד?
גבר קצת ביישן זה מוריד או מעלה?
בנות- מישהו ביישן שבקושי מדבר אם לא פונים אליו מעלה או מוריד?
בנות,ביישן מעלה או מוריד?
בנים אם מישהי ממש ביישנית זה מוריד? ואם אתם בדייט עם ביישנית והיא נראת לחוצה זה מוריד?
גבר ביישן מוריד או מעלה?
בנים מישהי ביישנית מעלה או מוריד?
בנים זה מוריד לכם בת ביישנית בלי בטחון עצמי?
בנות ביישניות מוריד?