3 תשובות
לקרוא, לנסות לכתוב בכל מיני דרכים, זה בעיקר נסיון שאת רוכשת עם השנים, הגיל וההתפתחות האישית שלך.
לכתוב על התחושות והרגשות שלהם, ולא על מעשים פיזיים.
מה זאת אומרת בלי שזה יהיה בולט?
באותו הנושא: