4 תשובות
סימול זה מה שמסמל, משהוא שמסכם את זה, משהוא עם משעמעות...
ייצוג זה מה שייצג, נגיד כמו שם של בן אדם, זה לא בהכרח מה שהוא שקשור למי שאתה, אבל זה מייצג אותך
ייצוג זה מה שייצג, נגיד כמו שם של בן אדם, זה לא בהכרח מה שהוא שקשור למי שאתה, אבל זה מייצג אותך
אנונימית
שואל השאלה:
אתה שואל אותי?
אתה שואל אותי?
אנונימית
ומה ההבדל בין ייצוג לסימול לסימון?
סמל זה מה שמסמל
הסימן זה מה שמייצג
הסימן זה מה שמייצג
אנונימית
באותו הנושא: