התחברות
הרשמה
רושמים וועליה או וועלייה ?
2 בנובמבר 2019, 22:53
מילים
3 תשובות
גם וגם
F
FsssF (פרשתי)
אפשר גם את זה וגם זה וגם להמציא עם עוד אותיות חחועלייהה
ה
הלוחשת לנמלים
אפשר גם וגם
Bobby
באותו הנושא:
אנחנו בישראל רושמים "חחח" אז איך רושמים את זה באנגלית?
רושמים אליי או אלי, ועלי או עלי (אני יודע מה ההפרשים בין אליי לעליי)
אם מישהו רושם שני תגובות בשאלה אחת ועל שתיהן מקבל פרח, הוא מקבל שתי פרחים?
נשפך מים על הספה מה עושים? ועלי
אתרים כמו איביי ועלי אקספרס אבל ישראליים שבטוח להזמין מהם?
למה כל דקה רושמים לחברה שלי פה בקיר תודעות שהיא מדהימה ולי לא רושמים כלום
יש לי בתיק אוכל קציצות ועלי גפן זה יתקלקל שעתיים נסיעה בתיק?
מה ההבדל בין איביי לאמזון ועלי- אקספרס? ועל מי אתם ממליצים?
מישהו יכול להסביר אחת ולתמיד מתי רושמים אם ומתי רושמים עם?
איך רושמים: יחכם או יה חכם או שאיך רושמים?
כדאי לנסות לקנות מוצרי איפור כמו ריסים ודבק לריסים דרך האינטרנט באתרים כמו איביי ועלי אקספרס?