4 תשובות
אני הזמנתי בדרך כלל מאלי אקספרס אז אלך על זה
xm1
אין כל כך הבדל.. אבל באליקספרס את תוכלי למצור יותר דברים עם משלוח חינם לישראל ובכללי יותר מוצרים ובאיביי אני אישית פחות אוהבת את האתר הזה כי הוא לא הכי נוח לשימוש אבל גם הוא אחלה ובאמזון על רוב הדברים צריך לשלם משלוח לישראל ומשלוח שם עולה הרבה כסף..
אני ממליצה על אליאקספרס ואומרים שאמזון יגיע בקרוב לישראל אז כשזה יגיע יהיה שווה להזמין גם משם דברים
באלי אקספרס כמעט ואין משלוחים בכסף,רוב הדברים שם לא מקוריים,באמזון רק המשלוח יכול להגיע ל200 כשהמוצר עולה רק 50.
ממליצה יותר על אלי אקספרס.
אמאזון הגיע לישראל אומנם המחירים שם יותר יקרים אבל משלוח מגיע ממש מהר תוך שבועיים גג וגם אתר בהרבה יותר אמין מכל אתר אחר