4 תשובות
נראה אותך ביא בוכה על 56
יואו כל היסודי שלי היה גרוע אל תדאגי זה כתה ו זה לא ישנה לך הרבה בחיים או בכלל רק בשיבוץ להקבלות בכתה ז קצת ישפיע לא נורא אני בטוחה שבחטיבה זה ישתנה כמו אצלי ביסודי בסוף ו הממוצע שלי היה 65 ובסוף ז 81
הכל בסדר. את בכיתה ו.
תשקיעי בזה אם זה מפריע לך. תבקשי מורה פרטית- הם לא יוכלו להעניש אותך בלי רצון לעזור לך.
וזה ישתפר. את עוד צעירה
Apf
אין מה לעשות מה שהיה היה. לדעתי תכיני את ההורים שלך לפני תספרי להם, תגידי להם ששכחת או משהו אני בטוח שיקבלו את זה. להבא לדעתי כדאי שתתרגלי הרבה, או תלכי לפרטני כדי בכל זאת לעבור בהצלחה את המקצוע ביסודי. בהצלחה:)