9 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי תיקונים ואני מפחדת שהם יגידו בתעודה את המבחנים
ואת המבחן האחרוו
עשיתי תיקונים ואני מפחדת שהם יגידו בתעודה את המבחנים
ואת המבחן האחרוו
אנונימית
אני מציע לך לעבור על החומר אם תצליחי לעשות שינוי לטובה ויש מבחן לפני אז המורה תזכיר את זה ביום הורים.
שואל השאלה:
כן אני יודעת
אבל היה מבחן שהלך לי ממש קל
והיה 7 שאלות שאמרתי שאני יעשה בסוף ולא היה לי זמן
כן אני יודעת
אבל היה מבחן שהלך לי ממש קל
והיה 7 שאלות שאמרתי שאני יעשה בסוף ולא היה לי זמן
אנונימית
חח מה אכפת לך אין לך מה לפחד, את כיתה ו, תביני, שום ציון לא משפיע על החיים שלך חוץ מהציונים של הבגרויות בכיתה יא יב, גם ההורים שלך יודעים את זה.. ממליץ לך לספר להם לפני היום הורים שלא יקבלו שוק
שואל השאלה:
לא
התכוונתי שידעתי את התרגילים ואמרתי שאני יעשה אותם בסוף כי הם לוקחים מלא זמן ואז לא הספקתי
לא
התכוונתי שידעתי את התרגילים ואמרתי שאני יעשה אותם בסוף כי הם לוקחים מלא זמן ואז לא הספקתי
אנונימית
דבר ראשון, את בכיתה ו. תנשמי עמוק, הכל בסדר, לא סוף העולם, בכלל.
זה גם עניין של מזל לפעמים, לא תמיד מספיקים לפתור את כל התרגילים ואת תתקלי בזה המון בהמשך.
דבר שני, תנסי לנצל את הציונים האלה בשביל לגרום להורים שלך לראות שקשה לך, שאת משתדלת, משקיעה, אבל קשה לך ואת צריכה עזרה. ככה הם לא ירצחו אותך ולא יגרמו לך להרגיש קשה, להפך, הם רק ירצו לעזור לך! לכל אחד יש את הקשיים שלו, אני בטוחה שאם תפרטי להם על הבעיה שלך, הם ירצו לעזור :)
זה גם עניין של מזל לפעמים, לא תמיד מספיקים לפתור את כל התרגילים ואת תתקלי בזה המון בהמשך.
דבר שני, תנסי לנצל את הציונים האלה בשביל לגרום להורים שלך לראות שקשה לך, שאת משתדלת, משקיעה, אבל קשה לך ואת צריכה עזרה. ככה הם לא ירצחו אותך ולא יגרמו לך להרגיש קשה, להפך, הם רק ירצו לעזור לך! לכל אחד יש את הקשיים שלו, אני בטוחה שאם תפרטי להם על הבעיה שלך, הם ירצו לעזור :)
63 זה ציון מעולה .
אין לך מה לדאוג זה הציון שלך והרמה שלך והיכולת שלך את לא אמורה לעשות משהו מעבר לזה
אני בטוחה שההורים שלך יבינו!
אין לך מה לדאוג זה הציון שלך והרמה שלך והיכולת שלך את לא אמורה לעשות משהו מעבר לזה
אני בטוחה שההורים שלך יבינו!
70 זה ציון מ ע ו ל ה.
בשביל שתתעודדי- השנה רק התחילה וכבר קיבלתי ציון 24 במתמטיקה, חומר של כיתה ז בזמן שאני בכיתה ט.
בשביל שתתעודדי- השנה רק התחילה וכבר קיבלתי ציון 24 במתמטיקה, חומר של כיתה ז בזמן שאני בכיתה ט.
המבחן לא נועד כדי להקשות על תלמידים ממש... זה אומר שאת כנראה צריכה לעבוד על זה עוד קצת כדי שתוכלי לפתור תרגילים יותר מהר
באותו הנושא: