התחברות
הרשמה
פעם יצאתם למועדון או בר לבד? איך זה היה?
25 בדצמבר 2018, 15:28
מועדונים
בילויים
גיל
הפעם הראשונה
בדידות
תשובה אחת
יצאתי לבר וגם למועדון ותכלס לא התחברתי למקום בכלל ועד שניסו לפתח איתי שיחה רק רציתי לעוף מישם
.
.נתנאל.
באותו הנושא:
בעד שבנות/בני הזוג שלכם/ן יצאו למועדון הפורום/מועדון בסגנון הזה?
קווקזית, בת 18, בחורה שבחיים לא יצאה למועדונים, בקושי זזה מהבית.. מוזר שיש כאלה היום אה?
יש פה מישהו בן 18 ומעלה שאף פעם לא יצא למועדון או בר והוא סבבה עם זה?
חבר שלי לא מרשה לי לצאת למועדונים ויצא היום למועדון סנוקר. זה בסדר?
מי מכם יצאה פעם למועדון?
חבר שלי יצא היום למועדון סנוקר עם חבר ופתאום שלח לי תמונה עם מישהי מפורסמת בחוץ ואמר תיראי מי ראיתי
מאז שאחותי היתה בת 13 (כיום היא בת 16) היא תמיד יצאה בלילות בין אם זה למועדון, ידידים, וההורים שלי בוכים על זה כי היא לא משתנה
אתם אוהבים להיות במועדונים? יצא לכם להכיר שם?
בנים מה אתם מעדיפים מישהי ילדה טובה כזאת שלא יוצאת למועדון והולכת לישון מוקדם או ילדה שיוצאת למועדון ושותה והולכת לישון מאוחר?
חבר שלי יצא עם חברים למועדון. זה נראה לכם בסדר או לא בסדר?
מה ללבוש למועדון?