3 תשובות
אני בחרתי בסוף בצבא
אני עדיין לא התגייסתי אבל הבחירה שלי כבר הייתה לפני שנה וחצי
ויתרתי כבר על האופצייה שלי לשירות כי חתמתי על טופס
לפעמים אני תוהה אם זה היה טעות
אני עדיין לא התגייסתי אבל הבחירה שלי כבר הייתה לפני שנה וחצי
ויתרתי כבר על האופצייה שלי לשירות כי חתמתי על טופס
לפעמים אני תוהה אם זה היה טעות
בחרתי צבא כי כולם עושים את זה ואין סיבה שלא אעשה גם אפילו שקשה לפעמים ונמאס אבל הנה עוד פחות משבועיים אני משתחררת ולא מתחרטת על שום דבר
בחרתי שירות לאומי.
למה?
ראיתי שהתפקידים שמעניינים אותי בצבא אני יכולה להיות בהם גם דרך השירות הלאומי.
אחרי בחינות עם עצמי הגעתי למסקנה שהמערכת של השירות הלאומי יותר מתאימה לי.
הבנתי שבמערכת של השירות הלאומי אוכל לתרום יותר, להוציא את מרב הכוחות שלי לפועל.
השאלה שהנחתה אותי זה אפה אוכל לתרום יותר? איזו מערכת מתאימה לי?
לדברים הצטרף גם הסימן שאלה הגדול לגבי המקום של הבנות בכלל והדתיות בפרט בצבא, על כל המורכבות של המערכת והחצאית הלא נוחה בעליל של הצבא.
אני חושבת שיש מורכבות ענקית בהימצאות של בנות דתיות בצבא. מורכבות שהרבה בנות מקלות בה ראש ופוסחות עליה. ההימצאות בצבא זה לא הימצאות רגילה בחברה חילונית. זה מערכת אינטנסיבית שאת לא שולטת בה אפילו לא על עצמך.
זה קצת מצחיק כי התפקידים שעניינו אותי זה הדרכות
אבל בסוף התגלגלתי לכך ועשיתי שנתיים 'בפרויקט והדרת' פרויקט שהמטרה שלו זה הפגת הבדידות אצל קשישים.
סיימתי שנתיים שירות (מתוך אידיאל) לפני כמה חודשים.
אני לא מתחרטת על שבחרתי בדרך הזו.
אני די צהובה ככה שאם היה שנה שלישית כנראה שהייתי נשארת עוד שנה.
בהצלחה!:)
סתם טיפ ;)
אם הדת חשובה לך ובסוף תבחרי בצבא ממליצה לך לעשות זאת דרך עלומה ובנוסף ללכת לשנת מדרשה לפני.
למה?
ראיתי שהתפקידים שמעניינים אותי בצבא אני יכולה להיות בהם גם דרך השירות הלאומי.
אחרי בחינות עם עצמי הגעתי למסקנה שהמערכת של השירות הלאומי יותר מתאימה לי.
הבנתי שבמערכת של השירות הלאומי אוכל לתרום יותר, להוציא את מרב הכוחות שלי לפועל.
השאלה שהנחתה אותי זה אפה אוכל לתרום יותר? איזו מערכת מתאימה לי?
לדברים הצטרף גם הסימן שאלה הגדול לגבי המקום של הבנות בכלל והדתיות בפרט בצבא, על כל המורכבות של המערכת והחצאית הלא נוחה בעליל של הצבא.
אני חושבת שיש מורכבות ענקית בהימצאות של בנות דתיות בצבא. מורכבות שהרבה בנות מקלות בה ראש ופוסחות עליה. ההימצאות בצבא זה לא הימצאות רגילה בחברה חילונית. זה מערכת אינטנסיבית שאת לא שולטת בה אפילו לא על עצמך.
זה קצת מצחיק כי התפקידים שעניינו אותי זה הדרכות
אבל בסוף התגלגלתי לכך ועשיתי שנתיים 'בפרויקט והדרת' פרויקט שהמטרה שלו זה הפגת הבדידות אצל קשישים.
סיימתי שנתיים שירות (מתוך אידיאל) לפני כמה חודשים.
אני לא מתחרטת על שבחרתי בדרך הזו.
אני די צהובה ככה שאם היה שנה שלישית כנראה שהייתי נשארת עוד שנה.
בהצלחה!:)
סתם טיפ ;)
אם הדת חשובה לך ובסוף תבחרי בצבא ממליצה לך לעשות זאת דרך עלומה ובנוסף ללכת לשנת מדרשה לפני.
באותו הנושא: