2 תשובות
לא. את יצאת מגעילה.
אם אתן חברות הכי טובות היחסים ביניכן אמורים להיות הדדיים. בלי קשר לזה שאת דתייה, בזה את צודקת. אבל היא לא צריכה להסביר לך מה זה להיות חברה, את אמורה לדעת את זה. אל תצפי שיהיו לך חברים טובים אם את נותנת יחס כזה מזלזל.
אם אתן חברות הכי טובות היחסים ביניכן אמורים להיות הדדיים. בלי קשר לזה שאת דתייה, בזה את צודקת. אבל היא לא צריכה להסביר לך מה זה להיות חברה, את אמורה לדעת את זה. אל תצפי שיהיו לך חברים טובים אם את נותנת יחס כזה מזלזל.
אנונימית
שואל השאלה:
מה חברות הכי טובות תגידי את קוראת את מה שכתוב בכלל? ולחברות רגילות, כן, לא חייבים לצאת כל יום.
והיא בכללי לא ממש 100% אני שמחה שחסמתי אותה. ואם יש לך חברה כזאת שלוקחת הרבה כיתות קשות ואין לה הרבה זמן לצאת תנסי להבין אותה במקום להתרגז עלייה
מה חברות הכי טובות תגידי את קוראת את מה שכתוב בכלל? ולחברות רגילות, כן, לא חייבים לצאת כל יום.
והיא בכללי לא ממש 100% אני שמחה שחסמתי אותה. ואם יש לך חברה כזאת שלוקחת הרבה כיתות קשות ואין לה הרבה זמן לצאת תנסי להבין אותה במקום להתרגז עלייה
אנונימית
באותו הנושא: