התחברות
הרשמה
תגידו רגע (די מפגר)
אם אני מדברת עם מישהו אמריקאי על חנוכה
ואני מדברת איתו באנגלית
אני צריכה להגיד
הנוכה או חנוכה?
כי הם פשוט אומרים הנוכה כי הם לא יכולים לבטא "ח"
ואני כן..
אז..?
26 באוגוסט 2019, 04:10
הומור
פאדיחות
3 תשובות
תגידי איך שאת מדברת הם לא אומרים כי אין להם ח
א
אין כינוי .....
hanuca .-.
ב
בחור?
מדברת איתו במילים? באנגלית מבטאים חנוכה עם ה'
D
Don`t be
באותו הנושא:
תגידו זה לא לדעתכם מפגר ש...
תגידו עוד מישהו חושב שהשיר החדש של מרגי ממש מפגר?
תגידו אוקי בבקשה בלי לשפוט אותי! הייתי מפגר ודפוק ובגדתי בחברה שלי ובשנה האחרונה הייתי אבוד...
מסכימים שכל מי שאוהב את קובי והשיר המפגר שלו הוא מפגר גם הוא?
התעצבנתי על משהו ממש מפגר הרגע בבקשה תגידו שאתם מזדהים
תגידו גם אתם התמכרתם לשיר המפגר הזה של יונתן ברק "טעים ומתוק"?
אני מרגיש מפגר כי הכל משעמם והעולם הזה גם משעמם וזה נראה כאילו כולם מפגרים כי כולם דואגים לתחת שלהם ולא רואים כלום מעבר
עם אני שם לב שאני מפגר אני מפגר?
(בבקשה תכנסו)אני מרגיש שאף אחד לא לוקח אותי ברצינות כבר. כולם חושבים שאני מפגר ,ואני פשוט שם לב שאני מפגר .
אני יודעת שזה מפגר אבל איזה יונק יודע לעוף?
תגידו מזה החיים המפגרים האלה?