התחברות הרשמה

אף אחד לא מתייחס אליי חברות שלי חארות והבנים לא שמים עליי

אני לא יודעת מה לעשות אבל פשוט אין לי כוח להיות כל הזמן בהרגשה שאני צריכה לרדוף אחרי אנשים בשביל שיאהבו אותי וירצו להיות איתי ומצד שני אני לא רוצה להיות בודדה
30 באוקטובר 2019, 19:22
עצביםהתייעצותמצב רוחבדידותלבד    
3 תשובות
לדעתי אל תרדפי אחריהם זה סתם מעצבן
O
Out of my limit
זה סימן למצוא חברים חדשים.
W
WarWolf
מרגישה בדיוק כמוך, סנני אותם מהחיים שלך
ל
לוליסס
באותו הנושא:
בן 17 מסנן אותי ולא מתייחס אליי
היום פתאום בנים התייחסו אליי.
למה אני אוהבת בנים שפוגעים בי ומתייחסים אליי חרא?
הקראש מתייחס אליי בקטנה כזה, אבל אני רוצה שישים לב אליי ושנתקרב
למה ילד התייחס אליי כבן למשך שנה אפילו שאני בת?
אמא שלי אומרת שכולם חארות (מבחינת בני גנץ וביבי) היא צודקת?
חברות שלי היום לא התייחסו אליי
למה רוב הבנים בסטיפס נשמעים ממש מתחשבים וחמודים אבל בנים שאני באמת מכירה פשוט חארות?
אני שונאת את חברות שלי הם פשוט חארות
למה בני אדם חארות?
שאני מתעלמת ממנו הוא מתייחס אליי ושאני מתייחסת אליו הוא מתעלם ממני מה יש לו?