6 תשובות
2 מטר
לאדם שמתחתיי,כתוב מקסימום. לא מינימום.
אני גם נורא גבוהה ועוד אגבה,בגלל זה רשמתי שני מטר.
לאדם שמתחתיי,כתוב מקסימום. לא מינימום.
אני גם נורא גבוהה ועוד אגבה,בגלל זה רשמתי שני מטר.
לא הגזמת בכלל ^
שואל השאלה:
חח גם אני ככה @אלכסשה
חח גם אני ככה @אלכסשה
אנונימית
1.89 נראה לי
1.85
באותו הנושא: