6 תשובות
2 מטר
לאדם שמתחתיי,כתוב מקסימום. לא מינימום.
אני גם נורא גבוהה ועוד אגבה,בגלל זה רשמתי שני מטר.
לא הגזמת בכלל ^
שואל השאלה:
חח גם אני ככה @אלכסשה
אנונימית
1.85
~v~