9 תשובות
שואל השאלה:
וציינו את הגובה שלכן גם
אנונימי
1.60
אני 153 ונראה לי שכזה 163
אני 1.60 והוא 1.82.. חחח
אהה כשאני עם עקבים (בלנסטון) אז אני 1.63 והוא 1.79
העקב היחיד שיש זה לי זה בלאנסטון אתה תמיד תהיה יותר גבוה ביי
*קהילת שונאות העקבים.
אנונימית
1.75 עצובב
שואל השאלה:
איך 1.82 ?
את לא יכולה ללכת עם עקבים 22 ס"מ
אנונימי