7 תשובות
יאפ לול
קיצוניות זה לא טוב אף פעם חח
לא יודעתת כן?
ממה נובעת השוביניזם, את בתת
אנונימית
שואל השאלה:
למה כן?
אנונימית
שואל השאלה:
אני סהכ נחמדה פשוט יש לי דעות "פוגעניות"
אנונימית
הדעות האלו הם חלק מאורח החיים שלך? זה כמו ששמאלני וימני יכולים להיות חברים טובים, הם לא חייבים לקשר את החברות שלהם למחלוקות הפוליטיות שיש ביניהם, כל עוד את לא מדברת ואומרת דברים כאלה לבנות ובני אדם באופן כללי ששואפים לשוויון מגדרי, לא בהכרח בנות, אין סיבה שירתעו ממך.