התחברות
הרשמה
אם למשל אני הולכת לחנות שמנפחת בלונים
המחיר הוא רק על הבלון או גם על הניפוח?
28 באוקטובר 2019, 15:38
בלוני הליום
תשובה אחת
גם על הניפוח
y
yuva ;)
באותו הנושא:
אשקלוניים, בתחנת רכבת יש חנות שמנפחת בלוני הליום?
מהי לדעתכם הדרך הכי מגניבה לפוצץ בלונים? למשל לחבק את הבלון עד שיתפוצץ , לשבת עליו ועוד...
אם אני מנפחת בלונים (בפה לבד) כמה זמן יקח עד שירד להם האוויר?
בנות, כשאתן מפליצות במחזור אתן מרגישות כאילו שאתן מנפחות בלונים שם למטה?
אם אני קונה בלוני הליום מהאייבי איך אני מנפחת אותם?
קניתי בלונים באייבי ואני רוצה לנפח בהליום, אם אני הולכת לחנות הם יקחו מחיר מוזל יותר או מחיר של בלון רגיל?
אם אני הולכת בחוץ עם מלא בלוני הליום ויש גשם, יקרה משהו לבלונים?
אם אני קונה בלון הליום ומנפחת אותו מהפה הוא יעוף גבוה כיאלו לשמיים? איך אני אדע מה בלון הליום ומה לא?
כמה זמן מחזיק בלון הליום מחנות וכמה זה עולה? (כמו אחד בצורת לב למשל)
אם אני מנפחת עכשיו בלוני הליום הם ישמרו לי עד הערב?
אם אני קונה בלון רגיל והחנות מנפחת אותו בגז הליום זה הופך לבלון הליום או שצריך לקנות בלון הליום מיוחד