התחברות
הרשמה
אם אני קונה בלון רגיל והחנות מנפחת אותו בגז הליום זה הופך לבלון הליום או שצריך לקנות בלון הליום מיוחד
28 באוקטובר 2019, 15:36
הליום
תשובה אחת
זה פשוט בלון עם הליום זה עף
y
yuva ;)
באותו הנושא:
אם אני קונה בלוני הליום מהאייבי איך אני מנפחת אותם?
אם קונים זר בלונים כמה בלונים בערך צריך בשביל שזה יראה זר ענקי?
אם אני מנפחת בלונים (בפה לבד) כמה זמן יקח עד שירד להם האוויר?
אם אני קונה בלון הליום ומנפחת אותו מהפה הוא יעוף גבוה כיאלו לשמיים? איך אני אדע מה בלון הליום ומה לא?
אם אני מנפחת עכשיו בלוני הליום הם ישמרו לי עד הערב?
אשקלוניים, בתחנת רכבת יש חנות שמנפחת בלוני הליום?
כמה עולה בערך בחנות של בלוני הליום - בלון הליום עם מספר 1 בלון הליום עם מספר 5 (בת 15) ועשר בלוני הליום רגילים ורודים?
מה ההבדל בין לק ג'ל (כזה שקונים בחנות ושמים לבד לא קוסמטיקאית) ולק רגיל?
אם אני קונה בעצמי נגיד 30 בלונים רגילים ואני בא לחנות ומבקש למלא את כל הבלונים האלו בהליום כמה זה אמור לעלות בערך ??
אם למשל אני הולכת לחנות שמנפחת בלונים
אני רוצה להשכיר משאבת אוויר חשמלית לניפוח בלונים מישהו יודע אם זה הליום? כאילו שאני מנפחת מהמשאבה הזאת בלון הוא נהיה הליום?