8 תשובות
כן.
זה לא חום.
תקין לגמרי.
תקין לגמרי.
חום זה 38 ומעלה. 40+ זה כבר מסוכן.
כן, זה תקין.
כן
מעולה
תקין אבל 40 כבר לא
תרגיש/י טוב
תרגיש/י טוב
באותו הנושא: