3 תשובות
להבין שכל אחת מכן היא אדם בפני עצמה שחושבת אחרת, הציון שלך הוא אינדיווידיואלי אלייך, בדברים שאת יותר טובה אולי היא פחות ובדברים שהיא טובה אולי את פחות
להשוות לא יביא אותך לשום מקום, אם את כבר משווה, תשווי את הציונים שלך לעצמך ותראי איך להשתפר
למרות ש80 ומעלה זה מעל ומעבר
אל תשאלי אותה מה היא קיבלה ושהיא לא תגיד לך :)
תמיד תשאלי מישהו שמקבל פחות ממך, זה די מעודד