התחברות
הרשמה
בתאכלס למה לא משאירים את השעון קיץ כל השנה? מזה משנה אם יחשיך מוקדם או מאוחר יותר?
זה פשוט כזה באסה שב5 חושך מטורף
27 באוקטובר 2019, 17:47
שעון קיץ
שעון חורף
שעונים
חורף
קיץ
2 תשובות
כי אז בבוקר חושך.. וגם יותר שווה שעון חורף אתה ישן יותר..
I
I:
אני גם לא מבינה, שונאת שעון חורף.
C
Cute Madafaka
באותו הנושא:
אם הייתם יכולים- הייתם משחררים את אלאור עזריה או משאירים אותו לעוד שנה?
בואו נדבר תאכלס איזה יד שמים שעון: ימין או שמאל?
מה הדבר שגיליתם השנה והשאיר אתכם בשוק?
מה הייתם משנים באתר ומה הייתם משאירים?
אם משנים היום את השעון לשעון קיץ אז באיזה שעה אני צריכה לשים את השעון מעורר
מי כמוני ב23:59 יסתכל על השעון עד שיהיה 12 בלילה ונעבור שנה?
מה קורה לשיער אם משאירים תפירה (תוספות שיער אתיופיות) שנה?
מה הייתם משנים באתר סטיפס ומה הייתם משאירים?
מה הקטע שיש כאלה שעונים על שאלה לפני שנה או שנתיים?
למה לעזאזל לא מבטלים את המעברים בין שעון קיץ ושעון חורף ומשאירים רק שעון אחד ?
מה עדיף בתאכלס להתחיל שירות לאומי בדירה באמצע שנה (כי ממש רוצים להתחיל כמה שיותר מהר) או לחכות עוד חצי שנה לתחילת שנה?