3 תשובות
זה פשוט להיכנס באמצע דירה..
לפעמים זה קשוח כי הבנות כבר מגובשות ואז יותר קשה להתחבר ולפעמים הבנות דווקא 'ברוגז' אז נופלים באמצע.
אני מניחה שהכל תלוי באופי של הבת ובדירה.
בעיני זה מעשה אמיץ..
אני חושבת שהייתי מחכה עוד חצי שנה אלא אם כן זה תקן בית.
ממליצה לך להצטרף לקבוצה "צריכות שירות??" בפייסבוק ולשאול שם.
הקבוצה מורכבת מבני/בנות שירות בעבר, בהווה ולעתיד ורכזות
לפעמים זה קשוח כי הבנות כבר מגובשות ואז יותר קשה להתחבר ולפעמים הבנות דווקא 'ברוגז' אז נופלים באמצע.
אני מניחה שהכל תלוי באופי של הבת ובדירה.
בעיני זה מעשה אמיץ..
אני חושבת שהייתי מחכה עוד חצי שנה אלא אם כן זה תקן בית.
ממליצה לך להצטרף לקבוצה "צריכות שירות??" בפייסבוק ולשאול שם.
הקבוצה מורכבת מבני/בנות שירות בעבר, בהווה ולעתיד ורכזות
יש מלאא תפקידים אם את לחוצה על הזמן אז עופי על זה.
וגם לשנה הבאה צריך לחפש כבר עכשיו כי תקנים מתחילים להיסגר.
בהצלחה!!
וגם לשנה הבאה צריך לחפש כבר עכשיו כי תקנים מתחילים להיסגר.
בהצלחה!!
שואל השאלה:
כן יש סיכוי גדול עכשיו שאני אתחיל באמת כבר שנה הבאה רגיל במקום להצטרף עכשיו
אי אפשר לדעת איזה בנות יהיו בדירה
והן כבר חצי שנה יחד אז יש חשש שאולי לא אסתדר איתן וזה .
וגם התפקידים עכשיו מצומצמים יותר ואני אהיה בתפקיד שהוא לא משמעותי ולא מעניין כי הכל תפוס הרי.
כן יש סיכוי גדול עכשיו שאני אתחיל באמת כבר שנה הבאה רגיל במקום להצטרף עכשיו
אי אפשר לדעת איזה בנות יהיו בדירה
והן כבר חצי שנה יחד אז יש חשש שאולי לא אסתדר איתן וזה .
וגם התפקידים עכשיו מצומצמים יותר ואני אהיה בתפקיד שהוא לא משמעותי ולא מעניין כי הכל תפוס הרי.
אנונימית
באותו הנושא: