5 תשובות
אם זה ממש מציק לך אז להפרד
אבל תנסי לדבר איתו על זה שוב
לדבר על זה שוב, ולהגיד לו שגם אם הוא לא רומנטי- את כן. הוא יכול להתאמץ לשמח אותך גם אם זה לא בא לו בטבעי
אני חושבת שזה משהו הכרחי בזוגיות ואם זה חסר לך אז או שתדברי איתו או שפשוט תחתכי מזה מגיע לך יותר
תדברי איתו על זה,תנסו אולי לנסות להיפגש יותר,לדבר איתו.
שואל השאלה:
הקטע הוא שדיברתי איתו כמה פעמים, ורמזתי אינספור פעמים.. אני לא חושבת שזה עומד להשתנות.. אני כל כך אוהבת אותו ויהיה לי מאוד קשה להיפרד אז אני לא בטוחה שזו האופציה הנכונה
אנונימית