8 תשובות
כן נכון
בכלל לא
לא רק את אבל מעט מאד
כלכך מירב מלכה, פשוט מוצאים אותה רעה כל הזמן...
אבל נגיד ראו כשנשאר לה צבע היא נתנה לאביבית..
והם תמיד יוצאים עלייה אז מה הם מצפים שהיא תשתוק?!
מירב מגיעה לה לזכות..
אנונימית
ממש לא!!!
לא, כולם כברו תהליך ומגיע לכולם להיות שם אבל בעיני מירב בזמן הארון שוכחת את כל הערכים שלה
ממש לא
0FF
אחרי מה שהיא הראתה לאחרונה,לא.