10 תשובות
אהם תאמת המצלמה שלי ממש מכערת אבל גם אם לא אז אני הייתי רואה קוף חחח
חמור
שד טזמני.
תפוח אדמה
בטטה
אנונימי
תפוח זהב
בזמן האחרון אני פוטוגנית (בלי להשתחצן)
אנונימית
בהמה
אם זה מלמטה אז תפוד
אם מהאמצע ומעלה, מינימום נטע אלחמיסטר
עריכה: על מה המינוסים על זה שאני חושבת שאני יפה?
אם מהאמצע ומעלה, מינימום נטע אלחמיסטר
עריכה: על מה המינוסים על זה שאני חושבת שאני יפה?
באותו הנושא: