3 תשובות
לא אני די סביב הווטסאפ כל היום כשיש הודעה אני ישר בהיכון חח קצת עצובה ההתמכרות הזאת
כן זה קורה לי כמעט כל הזמן ואז אנשים מתעצבנים עליי
כן
באותו הנושא: