3 תשובות
לא אני די סביב הווטסאפ כל היום כשיש הודעה אני ישר בהיכון חח קצת עצובה ההתמכרות הזאת
כן זה קורה לי כמעט כל הזמן ואז אנשים מתעצבנים עליי
כן