4 תשובות
בת כמה את ?
תנסי עכשיו לישון איזה שעה
לפחות תשכבי במיטה שלא יכאב לך הראש
ותתארגני לאט לאט
תאכלי משהו תתקלחי
מקסימום תשטפי פנים בבית ספר
שתתעוררי תבקשי מהמורה לצאת
תנסי עכשיו לישון איזה שעה
לפחות תשכבי במיטה שלא יכאב לך הראש
ותתארגני לאט לאט
תאכלי משהו תתקלחי
מקסימום תשטפי פנים בבית ספר
שתתעוררי תבקשי מהמורה לצאת
שואל השאלה:
בת 15 וחצי
אני צריכה לקום בשש וחצי
אני במיטה שוכבת אבל עם הטלפון
בת 15 וחצי
אני צריכה לקום בשש וחצי
אני במיטה שוכבת אבל עם הטלפון
אנונימית
יהיה בסדר
אני גם במצב שלך
אבל אין ברירה לשרוד
אני גם במצב שלך
אבל אין ברירה לשרוד
תקחי איתך הרבה אוכל . הלכתי לישון שתיים ואני לומד היום עד חמשנ ושיש לי היום מבחן מסכם במכללה . אם אני מחזיק מעמד אין סיבה שאת לא
באותו הנושא: