7 תשובות
להגיד לו מה שאמרת פה :)
אם הוא אוהב אותך ומכבד אותך הוא יבין אתזה וינסה לראות איפה הוא יכול לשפר את עצמו. ובמידה כזו או אחרת, יכול להיות שלו קשה עם הרבה צומי אז תנסי למתן.
באותו מצב איתך גם אני אוהבת צומי:)
שואל השאלה:
אבל זה צומי כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אוהבת צומי אני פשוט צריכה להרגיש שאני לא לבד בזה
אנונימית
צומי. פשוט דברי איתו עלזה.. את הבת זוג שלו והוא אמור לגרום לך להרגיש הכי בנוח בעולם.
מה זה אומר "עצבני דקה אחת בהודעות"
היי, אל תתני לדקה הזו לדכא אותך, תמשיכי, ותזכרי את הדברים שכן גורמים לך לחשוב עליכם לטובה, ויהיו פעמים שגם הדברים האלו, של החלקים הפחות טובים בקשר, יעלו, ואם תרצי תוכלי לשתף אותו במה שאת מרגישה. אבל לדעתי כדי לך לעזוב את זה, כי להתעכב על דקה אחת שהייתה רק תדכא אותך ליותר דקות. לכולם יש מצב רוח כזה מדי פעם. אם את בכל זאת רוצה לדבר איתו על זה, תשאלי אותו מה קרה אתמול, כשראית שהוא היה עצבני, ותנסי להבין מה עבר עליו
שואל השאלה:
.
אנונימית