9 תשובות
שואל השאלה:
ניסחתי מחדש, היה נדמה לי שלא הבינו את הקודם
ניסחתי מחדש, היה נדמה לי שלא הבינו את הקודם
אנונימית
זה לא חבר תומך בכלל.. הוא באמת אוהב אותך?
זו את ממקודם ?
אם כן זה הכי לא צומי, שתפי אותו. תגידי לו היי, אפשר לדבר על משהו ? אתמול הלכתי לישון עצובה. ציפיתי שתנסה לעודד אותי ושיתפתי אותך כדי שתתמוך בי. לדבר זה המפתח להכל, אני מבטיחה לך.
אם הוא עדיין חושב שזה לצורך צומי, מצטערת אבל חבר הוא לא בדיוק.. בנושאים של הטרדה מינית אונס וכו.. הוא לא אמור להתעלם, או להעביר נושא עד שאת מרגישה שאת בסדר. שתפי אותו.
אם כן זה הכי לא צומי, שתפי אותו. תגידי לו היי, אפשר לדבר על משהו ? אתמול הלכתי לישון עצובה. ציפיתי שתנסה לעודד אותי ושיתפתי אותך כדי שתתמוך בי. לדבר זה המפתח להכל, אני מבטיחה לך.
אם הוא עדיין חושב שזה לצורך צומי, מצטערת אבל חבר הוא לא בדיוק.. בנושאים של הטרדה מינית אונס וכו.. הוא לא אמור להתעלם, או להעביר נושא עד שאת מרגישה שאת בסדר. שתפי אותו.
שואל השאלה:
כן והוא תמיד אומר שכן
כן והוא תמיד אומר שכן
אנונימית
שלחי לי הודעה בפרטי אשמח לעזור לך :)
שואל השאלה:
אבל הוא ירגיש רע ואז אני ירגיש רע שהוא מרגיש רע בגללי
אבל הוא ירגיש רע ואז אני ירגיש רע שהוא מרגיש רע בגללי
אנונימית
לא הבנתי על מה הוא תמיד אומר שכן..
ובנוגע לזה שהוא ירגיש רע.
תסבירי לו שזה לא במטרה להתלונן או במטרה לגרום לו להרגיש רע. אלא להסביר לו את הצורך שלך בעידוד ותמיכה בנושאים כאלו.
ובנוגע לזה שהוא ירגיש רע.
תסבירי לו שזה לא במטרה להתלונן או במטרה לגרום לו להרגיש רע. אלא להסביר לו את הצורך שלך בעידוד ותמיכה בנושאים כאלו.
אבל זה ברור שאת רוצה צומי ממנו! הוא חבר שלך! הוא אמור לתמוך בך, אולי הו לא הבין שאת רוצה את התמיכה שלו וחשב לעצמו שאם הוא יקלל את המטריד ויגרום לזה שהוא לא ידבר איתך שוב זה יגרום לך להרגיש טוב יותר נסי להגיד לו שאת ממש ממש עצובה ועצבנית מזה, הוא אמור להבין את הרמז
יקרה,
אני שומעת את הכאב שבוקע מגרונך, את המקום שאת מחפשת שיהיה מי שיקשיב לך ויהיה איתך בתוך הכאב הנוראי, את העצב, הבדידות, הייאוש, האכזבה ואולי תחושת האשמה...
לפעמים החוויות שאנחנו עוברים בחיים מעמידים אותנו בכל מיני אתגרים, אנו צריכים שתהייה לידנו אוזן קשבת שתדע להכיל ולהבין.. ואולי חברך לא יודע איך לעשות זאת ואולי הוא גם לא מבין את הצורך שלך ולכן הוא מבטל את דברייך... אולי תנסי לשבת איתו ולהסביר לו את הצורך הזה.. להסביר לו שאין קשר לתשומת לב אלא לחיבוק חם ואוהב, להרגיש מוגנת ובטוחה..
יקרה, חשוב שלא תישארי לבד כאשר התחושות הקשות עולות, אולי יש מישהו שניתן לסמוך עליו, מישהו שיוכל לשבת איתך כאשר הכאב בא ומציף.. ואולי תוכלי לפנות למרכז לנפגעות תקיפה מינית בטלפון 1202
בנוסף, אני מתנדבת באתר סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא אמפתיה והכלה ואולי נוכל אנחנו לשבת איתך בתוך הכאב... אנו זמינים כל יום, מלבד שישי, בין השעות 21:00 - 00:00 בכתובת www.sahar.org.il.
שלך,
מתנדבת סה"ר
אני שומעת את הכאב שבוקע מגרונך, את המקום שאת מחפשת שיהיה מי שיקשיב לך ויהיה איתך בתוך הכאב הנוראי, את העצב, הבדידות, הייאוש, האכזבה ואולי תחושת האשמה...
לפעמים החוויות שאנחנו עוברים בחיים מעמידים אותנו בכל מיני אתגרים, אנו צריכים שתהייה לידנו אוזן קשבת שתדע להכיל ולהבין.. ואולי חברך לא יודע איך לעשות זאת ואולי הוא גם לא מבין את הצורך שלך ולכן הוא מבטל את דברייך... אולי תנסי לשבת איתו ולהסביר לו את הצורך הזה.. להסביר לו שאין קשר לתשומת לב אלא לחיבוק חם ואוהב, להרגיש מוגנת ובטוחה..
יקרה, חשוב שלא תישארי לבד כאשר התחושות הקשות עולות, אולי יש מישהו שניתן לסמוך עליו, מישהו שיוכל לשבת איתך כאשר הכאב בא ומציף.. ואולי תוכלי לפנות למרכז לנפגעות תקיפה מינית בטלפון 1202
בנוסף, אני מתנדבת באתר סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא אמפתיה והכלה ואולי נוכל אנחנו לשבת איתך בתוך הכאב... אנו זמינים כל יום, מלבד שישי, בין השעות 21:00 - 00:00 בכתובת www.sahar.org.il.
שלך,
מתנדבת סה"ר