7 תשובות
לספר למנהלת, מחנכת או להורים.
יש לך משפחה? בני דודים או אחים גדולים? אם כן תביאי מישהו שיראה להן מאיפה משתין הדג ;)
קודם כל תדברי איתם יפה ואם המשיכו להציק לך אז תדברי עם מחנך הכיתה שלך או היועצת
למה מציקות לך? בגלל המראה שלך?
למה מציקות לך? בגלל המראה שלך?
תסני להתעלם, ואם לא הולך תתרחקי ותאמרי למישהו מבוגר אך בחיים אל תפגעי ותראי להם שאת שווה ושהם לא ישנו אותך ואם הם משפילות אותך זה מראה כמה הן חלשות ולפי דעתי או שתראי להם מי את ומה את שווה או שתאמרי למבוגר אבל בחיים אל תעשי לעצמך נזק נפשי
אנונימי
; ( אוייש מסכנה איזה מגעילות!
תנסי אולי להתרחק מהן ולהיות עם בנות אחרות ואז תיהיהי "חזקה" יותר מהן ( מהמגעילות)
תנסי אולי להתרחק מהן ולהיות עם בנות אחרות ואז תיהיהי "חזקה" יותר מהן ( מהמגעילות)
שואל השאלה:
אני מספרת לאמא שלי והיא מנסה לדבר עם המנהלת אבל הם לא עושים כלום ושהם שמעו שסיפרתי הם התחילו להכות אותי ובעטו בי בבטן
אני מספרת לאמא שלי והיא מנסה לדבר עם המנהלת אבל הם לא עושים כלום ושהם שמעו שסיפרתי הם התחילו להכות אותי ובעטו בי בבטן
אנונימי
תמיד יש למי לפנות.
אל תשאירי את המצב בצורה כזו.
תפני להורייך, למחנכת, ליועצת או למנהלת בית הספר, הן בטוח יעזרו לך, ואם לא, תמיד תוכלי לפנות למוקד שיעזור לך.
אל תתני לזה להמשך!
אל תשאירי את המצב בצורה כזו.
תפני להורייך, למחנכת, ליועצת או למנהלת בית הספר, הן בטוח יעזרו לך, ואם לא, תמיד תוכלי לפנות למוקד שיעזור לך.
אל תתני לזה להמשך!
באותו הנושא: