11 תשובות
אם אתה מדבר על אונס אז כן
כן.
כן.
שואל השאלה:
מהה
מהה
אנונימי
*מאבד תקווה האנושות*
האם יש מחויבות מוסרית כלפי יצור שהשחית את מידותיו? בזה לא אכריע.
צריכה להיעשות בו נקמה שמתייחסת אליו כתכלית.
צריכה להיעשות בו נקמה שמתייחסת אליו כתכלית.
אנחנו
זה לא פתרון,
יש חובה על החברה להעניש עבריינים.
יש חובה על החברה להעניש עבריינים.
אבל את מסכימה שאונס זה לא פיתרון
אם זה. באופן עצמאי זה נכון. משתי עוולות לא יוצא צדק.
איכ .. מה היה אונס אותו ? בטח יש לו מחלות
אנונימית
באותו הנושא: