2 תשובות
תתחילי מקום עבודה חדש.. תכירי עוד אנשים
אה חשבתי עזבת לגמריע
תחזרי לשם בקיצר
אה חשבתי עזבת לגמריע
תחזרי לשם בקיצר
אנונימית
את לא תתחילי מאפס כי היית די ותיקה שם, את בסך הכל תחזרי קצת אחורה, תוך משמרת או 2 הכל כבר שוב יהיה רגיל
באותו הנושא: