19 תשובות
להתנסות בהרבה דברים אני מניחה...? למשל אם היא לא בטוחה לגבי הנטייה המינית שלה שתתנסה גם עם בנים וגם עם בנות. או אם היא לא בטוחה עם איזה ילדים היא מעדיפה להסתובב שתנסה גם וגם. אבל ממש למצוא את עצמך ואת מי שאתה, לוקח זמן. זה סוג הדברים שמגלים לאט לאט
אנונימית
אסיד/פטריות
אנונימי
מה הקשר לאסיד,אפשר להבין?^
ודבר שני-שפשוט תנסה,אם לא מנסים לא יודעים
זה בסדר לנסות ולטעות וגם לא להגיע למסקנה,בסוף הכל יתבהר ויהיה בסדר :]
ודבר שני-שפשוט תנסה,אם לא מנסים לא יודעים
זה בסדר לנסות ולטעות וגם לא להגיע למסקנה,בסוף הכל יתבהר ויהיה בסדר :]
מה הקשר אסיד? שזה יגרום לה להבין, לקבל פרספקטיבה נוספת, שהיא לא הצליחה לראות לפני.
במקרה הזה אמנם יותר מתאים פטרייה, אבל אסיד גם משנה תודעה ממש.
במקרה הזה אמנם יותר מתאים פטרייה, אבל אסיד גם משנה תודעה ממש.
אנונימי
שום סמים ושום כלום,היא לא צריכה לקחת חומרים או וואטאבר מה לתוך הגוף שלה,מה הקשר
סמים דופקים בן אדם,מה אתם מציעים בכלל רעיונות כאלה
סמים דופקים בן אדם,מה אתם מציעים בכלל רעיונות כאלה
קיבעון שלך נטו.. יכול ממש לעזור דווקא.
עם קצת בדיקה ונקיטת אמצעי זהירות זה אפילו לא מסוכן כמעט.
עם קצת בדיקה ונקיטת אמצעי זהירות זה אפילו לא מסוכן כמעט.
אנונימי
סמים הורסים את החיים.
תראה לדוגמה מה קרה לנעמה הזאת שנמצאת ברוסיה..
כמה גרמים בודדים של סמים
והיי הופ היא בכלא הרוסי
בלי קשר,סמים דופקים מחשבות,תודעה
מכניסים לכלא
הכל התמכרויות,תאונות
אשליות
תראה לדוגמה מה קרה לנעמה הזאת שנמצאת ברוסיה..
כמה גרמים בודדים של סמים
והיי הופ היא בכלא הרוסי
בלי קשר,סמים דופקים מחשבות,תודעה
מכניסים לכלא
הכל התמכרויות,תאונות
אשליות
אסיד לא ממכר
פטריות לא ממכר
יותר מזה, אם עושים באופן רציף צריך לקחת הפסקה כדי שזה בכלל ישפיע.
לא דופק מחשבות, פותח זוויות חדשות ותפיסה חדשה, שפויה לגמרי, יצירתית ולא מקובעת.
אין שום אשליות, אולי הזיות, וגם זה במידה ומגזימים מעט. וגם זה בסדר אם יודעים שזה טריפ.
לבנוגע לנעמה, אין לה קשר לסמים שנמצאו עליה, היא הופללה בשביל שלרוסיה יהיה כלי מיקוח בשביל להחזיר אליה האקר שאנחנו אמורים להסגיר לאמריקאים.
אל תדברי שטויות ךפני שאת עושה מחקר.
לא אצרתי להזריק ברואין או להסניף קוק. יש סמים הורסי חיים ויש כאלה פותחי תודעה.
פטריות לא ממכר
יותר מזה, אם עושים באופן רציף צריך לקחת הפסקה כדי שזה בכלל ישפיע.
לא דופק מחשבות, פותח זוויות חדשות ותפיסה חדשה, שפויה לגמרי, יצירתית ולא מקובעת.
אין שום אשליות, אולי הזיות, וגם זה במידה ומגזימים מעט. וגם זה בסדר אם יודעים שזה טריפ.
לבנוגע לנעמה, אין לה קשר לסמים שנמצאו עליה, היא הופללה בשביל שלרוסיה יהיה כלי מיקוח בשביל להחזיר אליה האקר שאנחנו אמורים להסגיר לאמריקאים.
אל תדברי שטויות ךפני שאת עושה מחקר.
לא אצרתי להזריק ברואין או להסניף קוק. יש סמים הורסי חיים ויש כאלה פותחי תודעה.
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי תנו לי לעצור את שניכם ולהגיד שסמים זה לא כזה הקטע שלה למרות שהצעתי.. חחח
אוקיי תנו לי לעצור את שניכם ולהגיד שסמים זה לא כזה הקטע שלה למרות שהצעתי.. חחח
חחח אני מת, אסיד ופטריות.
חכם דווקא
בכל מקרה.. שתנסה להבין מה עושה לה טוב בחיים, יש לנו תמיד נטייה ללכת לפי מה שמקובל, מה שההורים רוצים מאיתנו וכו'
ברגע שהיא תלך לפי זה היא תמצא מה לעשות עם החיים שלה :)
ואם לא, הזמן עושה את שלו - רק שתזכור תמיד לעשות מה שטוב לה ולא לאחרים
חכם דווקא
בכל מקרה.. שתנסה להבין מה עושה לה טוב בחיים, יש לנו תמיד נטייה ללכת לפי מה שמקובל, מה שההורים רוצים מאיתנו וכו'
ברגע שהיא תלך לפי זה היא תמצא מה לעשות עם החיים שלה :)
ואם לא, הזמן עושה את שלו - רק שתזכור תמיד לעשות מה שטוב לה ולא לאחרים
ואוו זה בדיוק אני):
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי הכוונה שלי הייתה בלא יודעת מי היא זה כאילו יותר כמו היא רוצה לעשות משהו גדול שיגרום לה להבין דברים כמו נגיד לעשות קרחת או לעבור לפנימייה וכו' אז איזה דברים גדולים אתם מציעים לה לעשות?
אוקיי הכוונה שלי הייתה בלא יודעת מי היא זה כאילו יותר כמו היא רוצה לעשות משהו גדול שיגרום לה להבין דברים כמו נגיד לעשות קרחת או לעבור לפנימייה וכו' אז איזה דברים גדולים אתם מציעים לה לעשות?
ואט למה שהיא תרצה קרחת
לשאלה להתחיל לנגן במשהו
לשאלה להתחיל לנגן במשהו
אנונימית
שואל השאלה:
חחח חח דוגמא
חחח חח דוגמא
אני הייתי בעד שתתני לנו יותר מידע
מה זאת אומרת שהיא לא יודעת מי היא,באיזה מובן?
מה זאת אומרת שהיא לא יודעת מי היא,באיזה מובן?
שואל השאלה:
כתבתי
כתבתי
אין לי שמץ מה לענות לך
יש מלא דברים,מה זאת אומרת לא יודעת מה היא
יש מלא דברים,מה זאת אומרת לא יודעת מה היא
שואל השאלה:
כתבתי כבר:
אוקיי הכוונה שלי הייתה בלא יודעת מי היא זה כאילו יותר כמו היא רוצה לעשות משהו גדול שיגרום לה להבין דברים כמו נגיד לעשות קרחת או לעבור לפנימייה וכו' אז איזה דברים גדולים אתם מציעים לה לעשות?
כתבתי כבר:
אוקיי הכוונה שלי הייתה בלא יודעת מי היא זה כאילו יותר כמו היא רוצה לעשות משהו גדול שיגרום לה להבין דברים כמו נגיד לעשות קרחת או לעבור לפנימייה וכו' אז איזה דברים גדולים אתם מציעים לה לעשות?
להתנדב, לעשות מעשה טוב..
אני אישית מתנדב אחת לחודש, לפעמים עם קשישים, בבתי אבות.. כאלה שלא ראו את הילדים שלהם הרבה זמן, לא ניהלו שיחה עם מישהו צעיר.
יצא לי להתנדב עם ילדים אוטיסטים..
זה ממלא את הלב, ובאמת שזה מרגיש פשוט מדהים, ולפעמים מרגש בצורה מטורפת.
אני אישית הגעתי ישר מהצבא להתנדבות והייתי על מדים, ואחד הקשישים שהיה עם בעיית זיכרון (דימנציה לדעתי) והוא התחיל לדבר על השירות הצבאי שלו, בגלל ששנינו היינו באותו החיל ודברים שהבת שלו לא זוכרת שדיבר עליהם מעל 20 שנה, היא התחילה לבכות שם מהתרגשות..
אחד הרגעים הכי מעצימים שהיו לי
אני אישית מתנדב אחת לחודש, לפעמים עם קשישים, בבתי אבות.. כאלה שלא ראו את הילדים שלהם הרבה זמן, לא ניהלו שיחה עם מישהו צעיר.
יצא לי להתנדב עם ילדים אוטיסטים..
זה ממלא את הלב, ובאמת שזה מרגיש פשוט מדהים, ולפעמים מרגש בצורה מטורפת.
אני אישית הגעתי ישר מהצבא להתנדבות והייתי על מדים, ואחד הקשישים שהיה עם בעיית זיכרון (דימנציה לדעתי) והוא התחיל לדבר על השירות הצבאי שלו, בגלל ששנינו היינו באותו החיל ודברים שהבת שלו לא זוכרת שדיבר עליהם מעל 20 שנה, היא התחילה לבכות שם מהתרגשות..
אחד הרגעים הכי מעצימים שהיו לי
באותו הנושא: