התחברות
הרשמה
כששולחים הודעה לתאריך לטסט , איך קוראים לנמען ששלח?
23 באוקטובר 2019, 19:11
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
תשובה אחת
dmvsystem
1
1סטיפס1
באותו הנושא:
אחרי ששילמתי אגרת טסט אני אמורה לקבל הודעה עם תאריך הטסט?
שילמתי עכשיו אגרה לטסט, תוך כמה זמן יהיה לי תאריך לטסט?
כששולחים הודעה בחברים לעט ההודעה הקודמת נעלמת?
המורה נהיגה שלח לי תאריך לטסט אבל לא שלחו לי שום הודעה לפלאפון.הגיוני?
כמה זמן אחרי ששילמתי אגרה על הטסט אני אמורה לקבל הודעה על תאריך לטסט?
זה הגיוני שחיכיתי 13 ימים לקבל תאריך לטסט ראשון והיום המורה מתקשר אומר שיש לי טסט ביום### אבל לא קיבלתי הודעה לטלפון
כששולחים 2 הודעות בווטסאפ ומוחקים אחת מהן זה מראה במספר ההודעות ששלחתי 1 או 2?
כששולחים הודעת תפוצה, צריך לבחור אחד אחד למי רוצים שההודעה תישלח?
שילמתי אגרה לטסט ביום שלישי שעבר בערב ועדיין לא קיבלתי הודעה עם תאריך לטסט.. למה?
תוך כמה זמן מקבלים הודעה על תאריך הטסט?
תגידו אחרי כמה זמן מהרגע ששילמתי באינטרנט לטסט מקבלים הודעה מתי באיזה תאריך הטסט?