3 תשובות
אוי נכון, לא ראיתי שרשמת פרזנט
אבוי, לא מכפילים כי אין למה.

למה נוצרה ההכפלה? כדי כשמוסיפים ed לא תהיה בעיה להגות, מוסיפים ed רק בפאסט סימפל.
לא מכפילים לדעתי.
מכפילים בפסט סימפל ופרזנט פרוגרסיב... לא בפרזנט סימפל.
בפרזנט סימפל פשוט מוסיפים s להוא היא וזה (he she it) יש יוצאי דופן אבל.
כן
למשל stop
stopped
למה? t p רגילות
o ניקוד