התחברות
הרשמה
נהיגה, שיעור 15 ויודע כבר לחנות ברוורס ורגיל, זה טוב?
אני לומד ידני, וזינוק בעלייה גם כבר קל בשבילי, אני ממוצע? או מתקדם?
22 באוקטובר 2019, 18:25
נהיגה
לימוד נהיגה
רוורס
חניה
2 תשובות
מתקדם
ש
שוקו או(נס) קפה ?
בסדר גמור(:
אנונימית
באותו הנושא:
זה הגיוני שעשיתי 40 שיעורי נהיגה והמורה שלי עדיין לא לימד אותי חנייה ברוורס?
הגיוני שאני שיעור נהיגה 10 ועדיין לא השתמשתי ברוורס או חניתי.
עד כמה זה גרוע שאני לא יודעת לחנות ברוורס? איך אני לומדת??
בטסט יכולים להגיד לי לחנות ברוורס?
אני לא יודע איזה מספר שיעור נהיגה אני...
דחוף מישהו למד בשיעורי נהיגה את השיטה של לחנות ברוורס -להסתכל במראה הצדדית העליונה ולראות שהמדרגה מגיעה לידית?(משהו כזה)
באיזה שיעור נהיגה למדתם חנייה ברוורס?
באיזה שיעור למדתם פעם ראשונה חניות ברוורס?
יש לי תמיד פחד כשאני על הכביש ובשיעורי נהיגה רק קמתי ויש לי שיעור נהיגה בבוקר
איזה מספר שיעור המורה לנהיגה לימד אתכם חנייה? חנייה ברוורס?
מה עדיף 19 שיעורי נהיגה של שעה או 28 שיעורי נהיגה של 40 דקות?