5 תשובות
קורה לי כל פעם
תגיד לה שיש לך חברה
"מצטער, עוברים עליי יותר מידי דברים כרגע ואני לא מסוגל להיכנס לזוגיות...
אני ממש אשמח אם נוכל להישאר חברים טובים כמו שהיינו, את חשובה לי- אני פשוט לא רואה אותנו כזוג"
אם אתה לא מרגיש אותו דבר תגיד לה את זה
תגיד לה מה שאתה מרגישהבדיוק כמו שהיא אמרה לך את מה שהיא מרגישה
תגיד שאתה תשמח להישאר איתה בידידות, וגם היא מהממת. תחמיא לה ופשוט תגיד שאתה מאוהב במישהי אחרת..