6 תשובות
ברור,את לא חייבת לענות לכל אחד
ברור ,שימי עליה פסים לאורך ולרוחב!
כן. זה בסדר גמור .אפשר גם לענות לה , אפשר גם לדווח עליה אם היא מציקה לך. וחוץ מזה - זה שהיא כתבה כך, ממש לא אומר שהיא צודקת. כנראה כעסה .
אפשר גם לחסום
כן
כן.
באותו הנושא: