התחברות הרשמה

אתמול היה המוות של ג'ון קליאו(המשך למטה)

המוות של ג'ון היה לפני כמעט עשר שנים + אבל זה היה התאריך ,הרבה מכם לא ראיתם תסרט holding the man , אז אני ממש ממליצה לכם למרות שזה היה אתמול לראות את הסרט ואפילו לשתף את הסיפור שלו לעוד אנשים שידעו, כי זה סיפור ששווה לשמוע.
אתם לא חייבים לראות אתם יכולים לזרום איתי.
אבל מה אתם חושבים על הרעיון שלי?
19 באוקטובר 2019, 12:37
מה לעשותפרידותמוותהתאהבותהתייעצות    
3 תשובות
רעיון גרוע
אנונימי
שואל השאלה:
אוקי
ש
שימי לק
מי זה גון קליאו?
א
אינעל אבוק
באותו הנושא:
לא מבינה את היהודים שחוגגים את הסילבסטר. זה בכלל בן אדם שרצח יהודים בשואה ועינה אותם למוות( המשך למטה..)
אני בת 14 ולפני חודשיים הכרתי בנאדם ממש נחמד שאלתי אותו בן כמה הוא והוא אמר שהוא בן 18 ואתמול נפגשנו (המשך למטה)
אתמול חלמתי על אילנוש ו.... המשך למטה
אתמול כתבתי שאלה על אחותי(המשך למטה)
קרו אתמול בהופעה דברים משוגעים עם האוטובוסים (המשך למטה)
מה אתם חושבים על השם קליאו?
מה אתם חושבים על השם קליאו לבן?
מה דעתכם על זה? המשך למטה המשך למטה המשך למטה!
אתמול חבר שלי ואני נפרדנו ואני הרוסה.(המשך למטה)
חשבתם פעם שאולי המוות הוא בעצם המשך של החיים?
אז בהמשך לאתמול חשבתי פירוט למטה?