המוות של ג'ון היה לפני כמעט עשר שנים + אבל זה היה התאריך ,הרבה מכם לא ראיתם תסרט holding the man , אז אני ממש ממליצה לכם למרות שזה היה אתמול לראות את הסרט ואפילו לשתף את הסיפור שלו לעוד אנשים שידעו, כי זה סיפור ששווה לשמוע. אתם לא חייבים לראות אתם יכולים לזרום איתי. אבל מה אתם חושבים על הרעיון שלי?