10 תשובות
פחות לטעמי
לא אוהבת
מושלםם
פחות מתחברת
חמוד
זה מיוחד
בוא נגיד, יש מצה הייתי קוראת ככה לבני.
אנונימית
יפה
באותו הנושא: