3 תשובות
אני לא מכירה
כניראה מהחלוצים של טכנולוגיית 5g אבל אין לך מה לקנות את זה... תשתית ל5g בארץ לא יקרה בזמן הקרוב בעליל... אולי יש בטלפון עצמו דברים אחרים ששווים את הקנייה שלו
כן הוא נראה מדהים (לא רחוק מה-a70 במצלמות, בנראות ובסוללה) אבל המעבד שלו הוא אחד החזקים בשוק היום ומודם ה- 5g שלו בכלל מדהים
אבל לצערינו, הוא יושק רק בארצות הברית, קוריאה וכמה ממדינות אירופה מפני שרק שם יש תשתיות מתאימות ותמיכה ב-5g.
בארץ זה אמור להיות רק עוד כמה שנים, וגם זה רק בחלק מהארץ.
יצאו גם דגמי 5g של משפחות ה-note 10 וה- s10 והם מכשירים מדהימים, אבל לא הושקו בארץ בגלל הסיבה הזאת
:(
אבל לצערינו, הוא יושק רק בארצות הברית, קוריאה וכמה ממדינות אירופה מפני שרק שם יש תשתיות מתאימות ותמיכה ב-5g.
בארץ זה אמור להיות רק עוד כמה שנים, וגם זה רק בחלק מהארץ.
יצאו גם דגמי 5g של משפחות ה-note 10 וה- s10 והם מכשירים מדהימים, אבל לא הושקו בארץ בגלל הסיבה הזאת
:(
באותו הנושא: