4 תשובות
סטיפס, זה די רציני לדעתי
אולי לא כולם לוקחים את זה רציני אבל זה בכל מקום יהיה ככה
אולי לא כולם לוקחים את זה רציני אבל זה בכל מקום יהיה ככה
שואל השאלה:
מסכימה, אבל התכוונתי יותר בסגנון של ער"ן, רק לא של מצבים נפשיים.
ובאנינימיות
מסכימה, אבל התכוונתי יותר בסגנון של ער"ן, רק לא של מצבים נפשיים.
ובאנינימיות
אנונימית
אה הבנתי אין לי מושג סליחה :(
יש אתרים של צאטים כאלה בחו"ל, אבל לפי מה שראיתי אנגלית היא רק בגדר המלצה
אנונימי
באותו הנושא: