התחברות
הרשמה
אומגל צאט זה אנונימי?
22 באוקטובר 2018, 18:04
צ'אטים
5 תשובות
כן
Q
Queen bitch
כן
D
Dubonit
יאפ
K
KeshetBehanan
אכן
ד
דרוש כינוי
כן
N
No Sleep
באותו הנושא:
אם אני אנונימית באחת התשובות, אני יכולה לעשות שזה לא יהיה אנונימי יותר?
ממה אתם עונים יותר, מאנונימי או לא מאנונימי?
אני חייבת דחוף לדבר עםמישהו שאני לא מכירה מאנונימי אני חייבת לדבר על משהו ובאומגל כולם.
איך לפעמים שעושים אנונימי כתוב כזה אנונימית מלכה אנונימי סטלן דברים כאלו??
יש אפליקציה אנונימית כמו אומגל שאפשר לשלוח שם תמונות?
אומגל זה אנונימי לגמרי?ואם אני נכנסת דרך המחשב ויש שם מגוון שפות אז כל שפה שאני בוחרת זה מפנה אותי לאנשים מאותה מדינה?
אם דיברתם עם מישהו מחול באומגל שיחה ממש נחמדה באנגלית,הייתם שומרים על קשר בקיק למשל?קיק זה אנונימי נכון?
כשעונים תשובה אנונימית או שואלים שאלה אנונימית אז למה כבר אי אפשר לרשום דברים במקום 'אנונימית'??
אם הייתי באומגל אף אחד לא יכול לדעת מי אני כן? זה אנונימי לגמרי?
אם אני עונה בצורה אנונימית, אני לא יכול לקבל פרחים בגלל שאני אנונימי?
איזה אתרי צ'אט אנונימי אתם מכירים? כמו אומגל נגיד