11 תשובות
לא
לא מושך
אני אוהבת סקיני על בנים.
תלוי אם יש לו תחת או לא.
לא..
Ta_
אותי בד"כ כן, אבל תלוי במבנה גוף
אנונימית
נופ
סקיני זה יפה
אבל שלא יהיה יותר מידי ( כמו טייץ)
לא מושך, כאילו זה תלוי ממש אבל רוב הזמן סקיני גינס נראה ממש ממש רע על בנים.
לא מושך.