6 תשובות
קרה לי פעם אחת, משהו הזוי
שואל השאלה:
תודה על התיקון...
ופשוט אני רגילה לדבר עם מישהו כל יום שלישי בהפסקה אבל אתמול לא יכלתי ואז היום (רביעי כאילו) הרגשתי ככ רע וכאב לי בלב פיזית עד שראיתי אותו. ולא יכלנו לדבר היום אבל פשוט אמרתי היי והוא אמר לי היי *השם שלי* וחייך ואז הפסיק לכאוב לי והרגשתי שלווה כזאת ורוגע
אנונימית
כן, הכרתי לא מזמן מישהו שהגעגוע אליו ובכללי כל רגש שקשור אליו ממש כאב לי, ברמה של להרגיש כאילו קיבלתי מכה ממש חזקה בבטן או דופד חזק ולא נוח.. לא קרה לי אף פעם, זה כיף למצוא מישהו כזה אבל אני חושבת שאולי אני אוותר בינתיים על המכות בבטן מהגעגוע..
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, וואי איך אני מבינה אותך...
אנונימית
להבין את הניסוח של השאלה הזאת יותר קשה מלהבין את כל תורת המיתרים
פיזית*
כשאבא שלי טס לשבוע לפני כמה שנים ממש ממש התגעגעתי אליו, ונהייתי חולה מזה. מוזר לחשוב על זה