התחברות
הרשמה
למה כשאני מתקלח במים קרים אז ככל שאני עולה עם הברז למעלה אז כך אני רגיש יותר למים הקרים?
16 באוקטובר 2019, 10:40
מים
מים קרים
4 תשובות
כן גם לי ככה בבטן נכון?
ע
עופרי לוציפר
שואל השאלה:
כן
X
XML IE
שואל השאלה:
ובראש הכי רגיש
X
XML IE
כןן
ע
עופרי לוציפר
באותו הנושא:
אתם מתקלחים במים קרים או חמים?
למה כשאני מתקלחת במים קרים אז נהיות לי נקודות בולטות על העור?
אני מתקלח במים קרים זה יהיה מוזר אם אני יתקלח במים חמים?
מה יקרה אם אני אתקלח במים קרים מאוד?
נכון מקלחת במים קרים זה דבר מושלם?
זה בסדר שאני מתקלח במים רותחים רצח? ברמה שאני יוצא ורוד אחרי מקלחת
אני היחידה שמתקלחת רק במים קרים ?
מקלחת במים חמים או קרים?
אם שותפים תראש במים קרים יכול ליפול השערות או לא?
רעיון לשמירת מים קרים בלג בעומר? חשבתי למלא רבע בקבוק במים ולשים במקפיא לחכות שיהיה קרח ולמלא את השאר במים קרים..
אני מתקלח במים חמים ואחרי שאני מסיים אני מרגיש דפיקות לב מה זה חזקות, הבטן שלי רועדת מרוב הדפיקות. זה יכול לגרום נזק?