5 תשובות
נשארים עם דלקת גרון
זה יכול להיות גרוע ממש ולעבור לחיידק ולםגוע שם באיברים וזה יכול לעבור
זה יכול להתפשט
זה מחמיר
אני חושבת שבאיזשהו זמן זה עובר לבד,לי תמיד עובר אחרי שבועיים כזה