התחברות הרשמה

אני לא מצליחה לנשום טוב כבר דיי הרבה זמן .. בבקשה תכנסו

היום בלילה הלכתי לישון ב4 בשש וחצי קמתי ובקושי הצלחתי לנשום ירדתי לקומה הראשונה ונרדמתי והכל היה בסדר עכשיו עליתי ואני שוב לא מצליחה לנשום טוב רק אם אני יושבת ליד חלון פתוח לגמרי וכל החדר פתוח ( דלתות , חלונות ) מה זה יכול להיות ?
22 ביולי 2019, 11:59
נשימהקשיי נשימה    
תשובה אחת
האף שלך סתום? מרגישה גודש באף?
אנונימית
באותו הנושא:
אני כבר לא מצליחה לישון בבקשה בבקשה תכנסו זאת בעיה אמיתית
אני מצוננת חזק ולא מצליחה לנשום מהאף מה אפשר לעשות?
בבקשה תכנסו אני לא מבקשת הרבה, זה לא ארוך.
אני לא מצליחה לנשום !
אני לא מצליחה לנשום
בבקשה תעזרו לי אני לא מצליחה לנשום מרוב בכי..אתם לא מבינים בכלל..
פאק אני לא מצליחה לנשום בקושי עזרה דחוף.
איך פותחים אף סתום? אני לא מצליחה לנשום
אכלתי עכשיו הרבה ואני מרגישה כבדות ולא מצליחה לנשום מה עושים במצב כזה ?
בבקשה תעזרו לי אני לא מצליחה לנשום
אני נחנקת סתם ככה, פתאום מתחילה להשתעל ולא מצליחה לנשום, וכבר יורדות לי דמעות, זה קורה לי הרבה בזמן האחרון. למה זה ככה?