אני לא מצליחה לנשום טוב כבר דיי הרבה זמן .. בבקשה תכנסו
היום בלילה הלכתי לישון ב4 בשש וחצי קמתי ובקושי הצלחתי לנשום ירדתי לקומה הראשונה ונרדמתי והכל היה בסדר עכשיו עליתי ואני שוב לא מצליחה לנשום טוב רק אם אני יושבת ליד חלון פתוח לגמרי וכל החדר פתוח ( דלתות , חלונות ) מה זה יכול להיות ?