6 תשובות
כע זה לא באשמתו
אם סיממו אותם זה אונס, לא בגידה.
אז ברור שאסלח.
אז ברור שאסלח.
אם זה לא קרה בשליטתו אז בטח שהייתי סולחת!
אנונימית
אם הם סיממו אותם?
אז אני אסלח. כי זה לא אשמתם
אז אני אסלח. כי זה לא אשמתם
אם הוא בגד בזמן שהוא מסומם והוא מסומם לא מרצון? כן
ברור שאסלח ואלך איתו למשטרה
באותו הנושא: